הגדלת מכירות? כך ייעוץ שיווקי יתרום לכם

בסופו של יום יש לכל עסק מטרה אחת מרכזית, והיא הגדלת המכירות. אם נדייק עוד יותר, המטרה הגדולה מכולן היא הגדלת הרווחיות, שכן רווחיות טובה תאפשר לעסק להמשיך לצמוח, להשקיע בפיתוח ולגייס עובדים נוספים שרק יקדמו את העסק וירימו אותו גבוה למעלה. כדי להשיג את המטרה הזו אנחנו צריכים להשקיע לא מעט בשיווק ובמהלכים שיגייסו לקוחות ויעודדו מכירות, אבל רצוי שההשקעה הזו תהיה מחושבת. זה המקום שבו ייעוץ שיווקי נכנס לתמונה, והוא יכול לעזור לנו להגדיר את המסלול האידאלי. מצד שני, האם אתם יודעים איך בוחרים יועץ עסקי מומלץ?

 

ייעוץ שיווקי לעסקים – תהליך מוגדר

ראשיתו של ייעוץ שיווקי לעסקים הוא בהכנת הרקע ובניתוח השטח הרבה לפני היציאה אליו. במילים אחרות, לפני שבוחרים האם לצלם פרסומת לטלוויזיה, להכין מודעה לעיתון או להעלות קמפיין בפייסבוק, חשוב להבין באיזה שוק אנחנו מתמודדים. זה הזמן להבין מי הם המתחרים שלנו ומה הם עושים שעובד להם יותר או פחות. זה גם הזמן להבין מי הלקוחות שלנו, מה מדבר אליהם ומה היא הדרך הנכונה להגיע אליהם. ייעוץ שיווקי יבחן את הפרטים הללו כדי שניתן יהיה לתכנן מהלכים שיווקיים חכמים ונכונים, שלמעשה ינצלו את תקציב השיווק כמו שצריך ויאפשרו לנו להגיע אל המטרה, להגדיל את החשיפה ולרשום מכירות מרשימות הרבה יותר.

 

בחירת ערוצי השיווק והתקציב

לאחר השלמת הרקע והניתוח הבסיסי ביותר, ובהנחה שבחרתם יועץ עסקי מומלץ עם ניסיון רב בתחום, אפשר לקבוע צעדים מאוד ברורים בדרך ליעד. זה השלב שבו נגדיר את התקציב הכללי וגם נגדיר את הסעיפים השונים בו. פרסום ברשתות החברתיות או במנועי החיפוש? הקמת אתר אינטרנט תדמיתי או חנות מקוונת? יש שורה ארוכה של מהלכים בהם אפשר לנקוט אבל רק עם ייעוץ שיווקי מתאים נוכל לזהות את האפשרויות, את העלויות וגם את התועלות. עם הידע הזה נוכל לקבל את ההחלטות הנכונות לטובת העסק ולראות אותו מגיע אל היעדים שהצבנו לפני שהחלטנו על תהליך של ייעוץ שיווקי לעסקים.