ניהול עסקי נכון למסעדה שלך

נדמה שישראלים רבים משתוקקים לפתוח מסעדה קטנה משלהם, אולי כזו שבה יגישו את המטעמים של אימא, אולי פינה קסומה שבה יתנסו ביצירת מנות מיוחדות באמת. העיצוב החמים יתאים בדיוק לסגנון המנות, הלקוחות יעמדו מחוץ לדלת, הביקורות הנפלאות יגיעו בקצב מסחרר וכוס הטיפים תתמלא עוד לפני שעת הצהריים. המציאות, למרבה הצער, קצת שונה. הקמת המסעדה דורשת תכנון, היערכות, ניהול עסקי נכון, שיווק בלתי פוסק ואם תרצו לעשות את זה נכון עוד מראשית הדרך – ייעוץ שיווקי עסקי גם הוא נדרש. אז איך עושים את זה ומאיפה מתחילים?

 

מה המסעדה שלך צריכה?

כדי להביא את המסעדה להצלחה הגדולה, וכדי שהלקוחות ישתוקקו לגלות את התפריט העשיר שאתם מציעים להם, הצעד הראשון הוא ייעוץ עסקי למסעדות. יועצים המתמחים בתחום המסעדנות בפרט מכירים היטב את כל הפרטים הקטנים, מהתקנות והחוקים שיש להכיר ועד לעלויות, הספקים וכלי הפרסום היעילים והטובים ביותר. אם המטרה שלכם היא להבטיח ניהול עסקי ברמה גבוהה באמת, ייעוץ מקצועי הוא הצעד הראשון.

 

איך ייעוץ שיווקי עסקי נכנס לתמונה?

היועץ שלכם יסייע לכם לא רק בתכנון פרטים כמו רכישת חומרי גלם, בניית תפריט, גיוס כוח אדם או גיוס משאבים. למעשה, ייעוץ שיווקי עסקי יבחן את התמונה הגדולה יותר. הוא יבחן את הלוקיישן האידאלי עבור העסק שלכם, את המותג הנכון, את המסרים השיווקיים שבהם כדאי להתמקד ואת האפיקים המדויקים שבהם מומלץ לכם לפרסם את העסק. זהו ניהול עסקי ברמה אחרת, וזה בדיוק מה שיהפוך מסעדה קטנה ושכונתית לאתר עלייה לרגל עבור חובבי הקולינריה.

 

איך בוחרים יועץ?

כפי שכבר הזכרנו, כשאתם בוחרים יועץ שילווה אתכם בתהליך הזה וודאו שאתם בוחרים אדם שיש לו את הידע והניסיון הדרושים במתן שירותי ייעוץ עסקי למסעדות. התחום הזה שונה ומיוחד, והוא דורש מיומנות מתאימה. רק מי שמכיר את תחום המסעדות ובתי הקפה יוכל לסייע בבניית תכנית עבודה ארוכת טווח, בהגדרת משימות לטווח הקצר, בהרכבת עוגת התקציב ובקידום המסעדה אל המטרות החשובות שהגדרתם עוד לפני שהחלטתם לצאת לדרך.